Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

amarul aman @ Twitter

    follow me on Twitter
    Daisypath Anniversary tickers

    Monday, April 20, 2009

    wow....

    wow... satu perkataan yang menggambarkan sesuatu perkara atau benda yang mengejutkan semua pihak...aku mungkin di dalam kalangan orang membuat meng "wow' kan orang lain... entahlah... ok2, last weekend aku lepak umah my sister kat putrajaya and meneman dia pi book fair at PWTC kat kuala lumpur... wow... ramainya orang... penat kepala lutut aku mengikut akak aku pi jalan pusing2 cari buku (ye ke) atau majalah (mmg btl pun), pas 2 di ajak pulak lepak bilik Johor or Kedah (aku sendiri pun x ingat maner 1 bilik nyer) , tgk tayangan short film oleh geng blogger yang mengelarkan diri "Sindiket Sol-Jah"... kira orait 2, ramai jugak warga bloggers (ala mcm aku jugak) lepak dalam bilik 2, mcm tgk wayang pacak jer time dulu2, tapi bezanya ade kerusi yang empuk dan ber"air-cond', hehehe, kalu x perut aku asyik berbunyi ajak jalan2 cari makan, dah lama aku lepak dalam panggung yang x bertiket 2, wow... tapi aku masih gembira lagi...why? aku sendiri x tahu...

    0 komen...: